Darmowa wysyłka od 130 zł! 71 343 78 85 biuro@ideashirt.pl

Formularz kontaktowy

Masz pytanie ? Tutaj znajdziesz odpowiedź !

Przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań przez klientów wraz z odpowiedziami.

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia.

Czas realizacji każdego zamówienia jest podany w opisie danego produktu. W przypadku produktów na stanie wynosi on do 3 dni roboczych, w przeciwnym wypadku wydłuża się do ok. 5-6 dni roboczych.
Pamiętajmy, że jest to tylko czas realizacji znakowania, należy doliczyć jeszcze 1-3 dni robocze w zależności od rodzaju wysyłki.


2. Czy można realizować zamówienia na własnych tekstyliach ?

Oczywiście, że tak. W takim przypadku prosimy kontaktować się maliowo pod adresem biuro@ideashirt.pl bądź telefonicznie pod nr 791 418 721.
Pamiętajmy, że warunkiem realizacji zamówienia z nadrukiem DTG jest minimum 80% wartość bawełny w danym produkcie.

 

3. Jak złożyć zamówienie ?

To bardzo proste :)
Wystarczy wybrać interesujący nas produkt, np. Koszulkę t-shirt. Następnie wybieramy kolor, rozmiar i projektujemy nadruki — wpisując teksty (przycisk dodaj tekst), bądź dodajemy grafiki (przycisk dodaj grafikę). Z lewej strony mamy do wyboru widoki, które możemy zmieniać. Odpowiadają one poszczególnym stronom danego produktu, gdzie mamy wykonać nadruk. W momencie zakończenia projektowania wybieramy przycisk, dodaj do koszyka, wypełniamy formularz i opłacamy zamówienie.
Nie opłacone zamówienia nie są realizowane.Nie opłacone zamówienia nie są realizowane.



 

4. Czy mogę zrealizować zamówienie na 1 sztukę ?

Tak oczywiście ! Realizujemy zamówienia już od 1 sztuki, chyba że nazwa i opis danego produktu mówi inaczej, np. Zestaw 10 przypinek. W takim przypadku realizowane jest minimum 10 przypinek z nadrukiem.

 

5. Zamówienie zostało zrealizowane, gdzie znajdę numer do śledzenia przesyłki ?

W przypadku zrealizowanego i wysłanego zamówienia system na podany w zamówieniu e-mail wysyła informację z nr przesyłki.
Strony, na których można śledzić przesyłkę:

6. Jaki jest czas i koszt wysyłki zamówienia ?

Wysyłka i odbiór zamówienia realizowane są wg. poniższych informacji:
Odbiór osobisty: 0 zł
Poczta Polska: 10 zł (1-3 dni robocze)
InPost/Paczkomat: 10 zł (1-3 dni robocze)
Kurier Fedex: 20 pln (1 dzień roboczy)
Kurier na sobotę Fedex: 30 pln (1 dzień roboczy)

6. Mieszkam za granicą a chciałbym zamówić sobie u Was koszulkę, czy jest to możliwe ?

Tak, oczywiście. Mamy opcję wysyłki za granicę:

Poczta polska zagranica (DE/CZ/SK) 3-5 dni - 60 zł
Poczta polska zagranica (FR/NL/GB/IRL) 3-5 dni rob - 75 zł
Poczta polska zagranica (ES/IT/CH/DK/NO/S) 3-6 dni - 90 zł

 

7. Chciałbym zamówić krój koszulki, której nie ma na waszej stronie, co mam zrobić ?

W takim przypadku serdecznie zapraszamy na naszą drugą stronę - firmoweciuchy.pl. Strona ta posiada szeroką gamę zróżnicowanych produktów, od koszulek t-shirt, przez profesjonalne fartuchy kucharskie po ręczniki hotelowe.

 

8. Z jakich materiałów wykonane są Wasze koszulki ?

Klasyczne tshirty są bawełniane, mamy też takie sportowe z materiałów typu poliester. Specyfikacja materiału każdej koszulki znajduje się w opisie produktu.

9. Jakie wymiary mają dokładnie Wasze koszulki ?

Wymiary każdej koszulki czy produktu podane są w opisie, po lewej stronie. (Tam gdzie widnieje również informacja o materiale z jakiego wykonana jest dana koszulka).

10. Złożyłam dzisiaj zamówienie, czy będzie już dziś do odbioru w sklepie ?

Takie zamówienie jest możliwe, ale uprzednio zachęcamy do skontaktowania się z pracownikiem z produkcji (nr tel 791418721) w celu sprawdzenia, czy danych produkt znajduje się na stanie i taka realizacja jest możliwa.

 

11. W jakich godzinach dostarczane są zamówienia na odbiór osobisty do sklepu ideashirt.pl przy ul. Traugutta 135/1A ?

Zamówienia są dostarczane codziennie w godzinach od 16 - 18. Zachęcamy do kontaktu z pracownikiem sklepu, który poinformuje, o której godzinie będzie dostawa zrealizowanych zamówień.

 

12. Czy można zrobić koszulki z dowolnym nadrukiem np. wokalista?

Tak, oczywiście ! To Ty projektujesz swój wymarzony nadruk, może być na nim ulubiony aktor, muzyk czy zdjęcie z wakacji.

 

13. Jaka może być minimalna odległość od dolnej linii kołnierzyka do górnej granicy grafiki. Jak wysoko może być umieszczony nadruk?

Każdy produkt podczas projektowania ma pole, w którym realizujemy nadruki. Odległość grafiki od dolnej linii kołnierzyka będzie wynosiła ok. 4-5 cm.

 

14. Witam. Można u Was założyć własny sklep z odzieżą i gadżetami z nadrukiem?

Tak, posiadamy w naszej ofercie możliwość założenia sklepu. Więcej informacji znajduje się tutaj.

 

15. Czy trzeba mieć firmę, aby założyć własny sklep ?

Sklep może założyć każda osoba prywatna, nie trzeba posiadać firmy.

 

16. Kiedy są wypłacane i jak są rozliczane są prowizje ze sklepu ?

Prowizje za zamówienia są sumowane i przelewane na podane w sklepie konto bankowe raz w miesiącu. Raz w roku jest wystawiana umowa o dzieło za wszystkie zamówienia w danym sklepie.

 

17. Zamówiłem koszulkę z własnym nadrukiem w złym rozmiarze, co mam zrobić ?

Każde zamówienie jest realizowane bezpośrednio dla indywidualnego klienta, dlatego też w takim przypadku zamówienie nie podlega zwrotowi.

 

18. Zamówiona przezmnie bluza ma niekompletne nadruki, co mam zrobić ?

W takim przypadku zwracamy koszt za niewykonaną usługę (kwota za brakujący nadruk) bądź prosimy o przesłanie do nas bluzy i realizujemy brakujące nadruki.

 

19. Mój sklep nie został aktywowany po 2 dniach, czemu tak się stało ?

Aby sklep został aktywowany musi spełniać kilka warunków:

  • minimalna ilość aktywnych produktów w sklepie to 6
  • każdy produkt powinien posiadać opis
  • powinny zostać wypełnione formularze dotyczące informacje o sklepie
  • powinny zostać wypełnione formularze dotyczące danych sprzedającego

 

20. Zaprojektowałem czarną koszulkę z grafiką, która posiada białe tło. Tło zostanie nadrukowane ?

W takim przypadku polecamy wpisanie podczas wypełniana formularza w uwagach, że zamówienie ma zostać nadrukowane bez tła. W przypadku niewpisania nic do uwag zamówienie może, ale nie musi zostać wydrukowane z białym tłem.

 

21. Państwa kreator nie czyta mojego pliku pdf. Co mam zrobić ?

Grafikę do naszego kreatora wrzucamy tylko i wyłącznie w formacie .jpeg oraz .png.

 

22. Chciałem zrobić bluzę z obrazem, lecz po przybliżeniu widać że grafika jest słabej jakości. Czy nadruk będzie ładny i ostry ?

Jakość nadruków na tekstyliach zależy od jakości pliku, z którego mamy drukować. Najlepiej, żeby grafika posiadała 300 DPI i dużą rozdzielczość. Wtedy nadruk będzie dobrej jakości. Informujemy również że podczas projektowania wyskakują informacje o wymaganej jakości pliku, dlatego też zamówienia, które posiadają słabej jakości grafikę w etapie drukowania, zostaną zrealizowane.

 

23. Mam zdjęcie koszulki z nadrukiem. Chciałbym taki sam nadruk na swojej koszulce, co mam zrobić ?

Niestety nie zajmujemy się projektowaniem grafik, nasze działania ograniczamy do drobnych poprawek np. usunięcie tła, zmiana koloru czcionki.

 

24. Moje zamówienie zostało nieprawidłowo wykonane, co mam zrobić ?

Prosimy o maila na adres biuro@ideashirt.pl, w którym będą zdjęcia błędnego produktu oraz krótki informacyjny opis.

25. Do zamówienia potrzebuję fakturę VAT, będzie na niej data wystawienia faktury czy data złożenia zamówienia?

Na wydawanej przez nas faturze VAT, znajdą się wszystkie niezbędne informacje - zarówno data złożenia zamówienia, data wystawienia faktury jak i informację o zamówieniu, którego dotyczy.

pokaż koszyk
0produkt w koszyku
0PLNłącznie
0%rabatu
złóż zamówienie
Zamów jeszcze 5 produkt i otrzymaj 5% rabatu!

Metody płatności

71 343 78 85
sklep71 343 78 85 wew. 1
produkcja71 343 78 85 wew. 2
obsługa posprzedażowa71 343 78 85 wew. 3

Zadzwoń albo wypełnij formularz.

wsparcie